Jistě, i tak tomu může být. Ovšem to jedině v případě, že jeho klienti budou mít nejen co mu naložit, ale budou vlastnit a dávat mu k dispozici i přepravní palety Palety Morava, na něž bude možno náklad poskládat. Protože jinak…
Jinak to bude mít náš hrdina hodně těžké. A to proto, že bude muset v podstatě odmítat všechny zakázky skládající se z velkého množství balení či dílů. Jednoduše proto, že mu je nikdo dobrovolně na korbu nosit nebude a pokud by si je tam chtěl nanosit sám, uběhá se a bude mu to trvat neskutečně dlouho.
Takže ho trumfne každý, kdo ony palety má a používá. V případě takového totiž bude stačit, aby mu dodavatel veškeré věci určené k transportu na takovou paletu naložil, celá paleta se pak jednoduše přemístí nízko- nebo vysokozdvižným vozíkem na určené místo a už se může frčet.
Takže je taková paleta vlastně dokonalá věc. Je ve své podstatě geniální, jakkoliv současně i primitivní. Protože se nejedná o nic světoborného, ale jen o několik sbitých prken. A pokud se pak od sebe palety v něčem liší, pak jedině v tom, že existují zřejmě ty nejznámější, tedy europalety, jež mají přesně předepsané parametry, ale k sehnání jsou i palety dělané na míru podle přání toho kterého zákazníka. Případně gitterboxy, jež už jsou natolik odlišnými ‚paletami‘, že je na tomto místě opomeňme.
Zkrátka stačí mít palety a práce jde hned o poznání lépe od ruky. A jak se díky paletám skládá náklad efektivně, jak se díky nim účelně zužitkovává prostor na voze či ve skladu! A jak jsou ty palety skvělé třeba i jenom proto, že se ve chvíli, kdy nejsou používány, dají jednoduše nastavět na sebe a nezabírají ani moc místa! Takže nikde nepřekáží, než se pro ně najde uplatnění. Někde, kde jsou tyto více než prospěšné.