Být ostražità v podnikánà nenà nic nového. Dokonce ani v momentÄ› nejvyÅ¡Å¡Ãho bodu prosperity. Jak vÅ¡ichni vÃte, je složitÄ›jÅ¡Ã a namáhavÄ›jÅ¡Ã udržet se na vrcholu, než jej dosáhnout.
VaÅ¡e marketingové oddÄ›lenà odvedlo kus dobré práce, ale jejich úsilà nesmà povolit. Nebylo by na Å¡kodu pÅ™ipravit dalÅ¡Ã marketingový tah , se kterým vyrukujete co nejdÅ™Ãve, aby VaÅ¡e prosperita neklesala?
Shrňme si to několika otázkami.
· Můžete nynà řÃci, že VaÅ¡e firma prosperuje?
· Můžete tvrdit, že tomu bude i nadále?
· Jste si jisti, že marketingové nástroje, které nynà využÃváte, budou dobré i pro pÅ™ÃÅ¡tà sezónu?
· Sledujete bedlivě vývoj na trhu?
· Dokážete prosperitu udržet i v pÅ™ÃÅ¡tÃm roce?
To jsou otázky, které by mÄ›ly varovat pÅ™ed samolibou spokojenostÃ. Ta vede mnohdy k Äerveným ÄÃslům ve VaÅ¡em úÄetnictvÃ.
Zaměřte se na dalÅ¡Ã obdobÃ, když toto funguje naprosto skvÄ›le.
Váš marketing by nemÄ›l usnout na vavÅ™Ãnech, které si doposud zasloužÃ. PusÅ¥te se do pÅ™Ãpravy propagace VaÅ¡ich výrobků, které nejsou zase tak prodejné. DopÅ™ejte jim takovou pozornost, aby se staly prodejnými. VždyÅ¥ jsou stejnÄ› tak kvalitnÃ, jako ty ostatnÃ. Možná o nich lidé málo vÄ›dÃ.
Prezentacà VaÅ¡Ã firmy nic nezkazÃte.
· Nechte pÅ™ipravit letáky, ale také brožury s pozvánkou na VaÅ¡Ã akci a s popisem nÄ›kterých ménÄ› prodejných výrobků. DobÅ™e promyslete, jak taková brožura bude vypadat! Co vÅ¡echno bude obsahovat, na jakém papÃÅ™e ji necháte vytisknout a jaké barvy použijete.
· Zvolte cÃlovou skupinu, pro kterou budefiremnà brožura urÄena. A veÅ¡kerý obsah k této skupinÄ› směřujte!
· Jakým způsobem reklamnà brožuru budete rozdávat, je opÄ›t úkolem marketingového oddÄ›lenÃ. To má nejlepÅ¡Ã pÅ™ehled o tom, jak zapůsobit na cÃlovou skupinu.
· MÃsto VaÅ¡Ã prezentace může vytiÅ¡tÄ›ná brožura také obsahovat.
Prezentujte své výrobky vÄas, abyste neprováhali moment možného propadu. Lidé o Vás musà stále vÄ›dÄ›t. Musà se k Vám stále vracet. A musà k Vám pÅ™ivádÄ›t dalÅ¡Ã zákaznÃky.
Když zvládnete tento kolotoÄ, VaÅ¡e firma bude prosperovat i v dalÅ¡Ãch obdobÃch.