Není žádným tajemstvím, že firmy udělají prakticky cokoliv, jen aby dosáhly zisku. A to platí zejména pro jejich nejrůznější reklamní kampaně a strategie. Částí jedné z nich je i reklamní textil promotextile.cz. O co se jedná? Jde o nejrůznější typy oblečení, od čepice, přes mikiny i trička, které na sobě mají logo daného podniku. Obvykle je velmi výrazné a je umístěno na prominentním místě.
Základní myšlenkou této strategie je, že pokud budou lidé toto oblečení běžně nosit, kolemjdoucí uvidí jméno firmy. To se tak dostane do povědomí široké veřejnosti. Někdy dokonce, v případě přátel či rodinných příslušníků, může vzniknout dojem, že vzhledem k tomu, že má toto ošacení, tak danou firmu podporuje. Což samozřejmě nemusí být pravda. Mnoho lidí tyto reklamní předměty nosí zkrátka proto, že jsou pohodlné.
Otázkou, kterou musí podniky, které se k tomuto kroku rozhodnou, je distribuce. Kolik kusů bude vyrobeno? Jakým způsobem je dostaneme mezi lidi, a zajistíme, aby naše strategie co nejlépe zafungovala? Čili jak přinutíme zákazníky, aby tyto věci nosili?
Je tu jeden způsob, který zabírá velmi dobře: dát je zadarmo. Jistě, na první pohled se to může zdát jako zbytečná ztráta peněz, koneckonců výroba něco stála. Ovšem pokud to spojíme s nějakou událostí, například otevřením nové prodejny, pak už je situace jiná.
Vzhledem k tomu, že za ně nic neplatí, je mezi lidmi o toto reklamní ošacení poměrně velký zájem. Problém ovšem je, že samozřejmě není běžně k dostání. Kde jej tedy sehnat?
Nejjistěji se v tomto ohledu jeví nejrůznější firemní akce. Obvykle bývají spojeny s otevřením nové prodejny, kde se na ně snaží nalákat nové zákazníky. Ti samozřejmě, když už tam dorazili, se půjdou podívat i dovnitř, a při troše štěstí si tam i něco koupí. A to je hlavním cílem.
Tyto akce jsou však poměrně zřídkavé, takže na ně spoléhat prakticky nelze. Jaká je ale jiná možnost? Mít dobré vztahy s některým ze zaměstnanců. Ti totiž často podobné předměty dostávají jako propagační dárky pro své klienty. Stačí tedy říci, že máte zájem, a oni vám jistě rádi přenechají.