ÄŒasto se stane, že když si jen tak sednete k poÄÃtaÄi (k vaÅ¡emu nerozluÄnému kamarádovi), a zaÄnete hledat to, co byste rádi, nebo to, co prostÄ› potÅ™ebujete, hledáte pomÄ›rnÄ› dlouhou dobu, než najdete to pravé oÅ™echové. NejÄastÄ›ji si tak jako vyhledávaÄ zvolÃte Google, jelikož se jedná o velmi známý web vhodný pro vyhledávánÃ. OsobnÄ› tomu rozumÃm, jelikož mÄ› samotné právÄ› Google vyhovuje ze vÅ¡eho nejvÃce. U této spoleÄnosti mám i e-mail, který mi zde pÅ™ijde pÅ™ehlednÄ›jÅ¡Ã, než kupÅ™Ãkladu na Seznamu.
Jenže jakmile se pÅ™esunete z hledánà na jinou stránku, vidÃte na nà reklamy na to, co jste hledali. VÅ¡e vÅ¡ak vypadá velmi nenápadnÄ›, až by se dalo Å™Ãci, že tato reklama na dané webovky prostÄ› patÅ™Ã. Tento krok je od IT pracovnÃků a manažerů opravdu velmi chytrý, který se vÅ¡ak dle mého názoru nese spÃÅ¡e v duchu propagace a cÃlené reklamy.
Pokud se na tuto problematiku podÃváme z té lepÅ¡Ã stránky, zjistÃme, že je to prospěšné, jak pro online managery, tak také pro firmy, které dané produkty prodávajÃ, a ve své podstatÄ› to může být výhodné i pro nás osobnÄ›. V pÅ™ÃpadÄ›, kdy nÄ›co opravdu chceme, a omylem si zavÅ™eme onou kartu, tak v rámci reklamy na jiných stránkách by to na vás mÄ›lo vyskoÄit. PÅ™i tomto úhlu pohledu hodnotÃm tuto reakci marketingu jako velmi milé pÅ™ekvapenÃ.
V pÅ™ÃpadÄ› negativnÃch výhod neboli nevýhod, vÅ¡ak docházà k tomu, že jsou lidé ovlivňováni, a nevÄ›domÄ› tak kupujà vÄ›ci, které ke své potÅ™ebÄ› ani nepotÅ™ebujÃ. Kvůli tomu tak tedy doma vÄ›tÅ¡ina z nás shromažÄuje vÄ›ci, u kterých si myslÃ, že by se pozdÄ›ji mohli hodit. V neposlednà řadÄ› docházà také k tomu, že kolikrát zbyteÄnÄ› ohrožujeme náš rozpoÄet, mÃsto toho, abychom si nÄ›co uÅ¡etÅ™ili do budoucnosti.
Z pohledu prodávajÃcÃch se vÅ¡ak jedná o nÄ›co, dÃky Äemu si oni vydÄ›lajà penÃze, a mohou tak zabezpeÄit své rodiny. Jedná se tak tedy jen o to, že doÅ¡li k využità pÅ™Ãležitosti, kterou trh nabÃzÃ. A jaký názor na tuto problematiku máte vy sami?