To pÅ™ece vůbec nevadÃ, že patÅ™Ãte k tÄ›m malým živnostnÃkům, co majà své stálé zákaznÃky, kteřà pÅ™i nákupu prohodà pár slov ze života. Lidé takové obchůdky milujÃ. Rádi se vracà tam, kde je znajÃ, a kde to dobÅ™e znajà i oni.
- Ale Vy pÅ™ece můžete pÅ™ilákat i dalÅ¡Ã zákaznÃky.
- Vy můžete rozÅ¡ÃÅ™it nejen sortiment, ale i klientelu.
- Vy můžete všechno.
A vÃte, proÄ? Protože svým zákaznÃkům umÃte naslouchat. Vy můžete vyzkouÅ¡et i finty ohromných obchodnÃch Å™etÄ›zců, jako jsou ty letáky .
I když se Vám to zdá divné, nikdy nemůžete vědět, jak moc můžete ovlivnit letákem spotřebitele.
Tak tento nápad hned nevyhazujte do pomyslného koše.
- Rozšiřujete sortiment?
- Máte ÄasovÄ› omezenou akci na nÄ›které produkty?
- NabÃzÃte rozvoz nákupu starým nemocným lidem?
- Nebo nabÃzÃte pÅ™Ãpravu nákupu podle rozpisu rovnou do taÅ¡ky na dobu, kterou si urÄà zákaznÃk?
- A jak dáte tyto nabÃdky vÄ›dÄ›t ostatnÃm lidem?
No, jedinÄ› letákem. Zdá se Vám tisk letáku, jako zbyteÄná investice? A navÃc nákladná? A jak to vÃte, že je nákladná a zbyteÄná? Už jste si zkouÅ¡el spoÄÃtat ty náklady? Už jste zkouÅ¡el letáky rozhodit mez spotÅ™ebitele? NezkouÅ¡el. Tak vidÃte. A navÃc! Online kalkulace tisku letáků podle VaÅ¡ich požadavků nenà tak nároÄná v provedenÃ, ani ÄasovÄ›. Už jen to slůvko online. NeÅ™Ãká Vám to nÄ›co? No ano. Na internetu si můžete nezávaznÄ› zadat parametry a spoÄÃtat, kolik byste zaplatil.
Co Å™Ãkáte? NevyzkouÅ¡Ãte to? Nestálo by to za Å™eÄ?
VÃte, jako podnikatel nesmÃte ustrnout na starých vzorcÃch prodeje. MusÃte také trochu pÅ™idat do toho povÄ›stného mlýna. Konkurence je silná. A nikdy nevÃte, kdy Vám pÅ™Ãmo pÅ™ed nosem postavà nÄ›jaký ten Å¡Ãlený market. PÅ™i silné klientele stálých zákaznÃků můžete uspÄ›t i tak. Ale nejprve si ji musÃte vybudovat. Takže budujte s novým marketingovým nástrojem, jako jsou letáky!